Powered By Blogger

Wednesday 22 January 2014

JSD MINYAK IKAT KASIH ::: BAGI LELAKI DAN WANITA


MINYAK IKAT KASIH HARGA RM 65.00 (20 ML)
MINYAK UNTUK KEGUNAAN LELAKI DAN WANITA BERUMAH TANGGA

RAMUAN MIK

Ikan belacak, lintah, habatus sauda, lada pahit, pinang muda

FUNGSI-FUNGSI MIK

  • Boleh digunakan sebagai pelincir.
  • Boleh digunakan untuk memontokkan dan menegangkan payudara dan punggung.
  • Melancarkan peredaran darah untuk mengembang/membesarkan dan menguatkan zakar untuk keharmonian rumah tangga.
  • Juga untuk wanita yang mengalami kekeringan ketika bersama.

CARA PENGUNAAN MIK

  • Di pagi sekali selepas mandi 3 minit.
  • Diurut malam sekali mandi 3 minit
  • Untuk isteri yang menghadapi masalah kekeringan, sapukan pada zakar suami lebih sedikit ketika hendak bersama.






TESTIMONI PENGGUNA

Testimoni Minyak Ikat Kasih 1

Wanie Shoppe Galeri
salam...memohon bercuti dr sis Honeydew Hanni utk beberapa mggu.....coz Wanie Shoppe Galeri sedang hamil n mengalami alahan.....heeee....tq buat sis Honeydew Hanni mempelkenalkan produk yg begitu mujarab.....xsampai sebulan guna JSD (Jamu Susuk Dara) sy d sahkan hamil 2mggu......semua produk sy n hubby guna kecuali AKU JUTAWAN.....thank a-lot sis....so pd kwn2 yg nk hamil jgn tunggu lagi.....kl yg belom bersedia jauhi diri anda dr ABE GAGOH......heeeee...rezeki semua d tangan tuhan.....kita just iktiar n usaha.....peace yoww.....

Wanie Shoppe Galeri
sy guna jpd (Jamu Pengantin Dara) lepas abis piyed (period)....n sambung jad mkn main2...sbb pening....heeee....abis "berpuasa" hubby mkn AG (Abe Gagoh) separuh mggu pertama....n mggu ke 2 guna skd ( susuk kekal dara) n hubby guna lg AG (Abe Gagoh).....hubby hanya guna sebiji...coz separuh semgu.....heee itu je yg saya amal dlm tempoh sebulan ni......semlm test pregy line double....g klinik nk comfrim doc ckp dah 2mggu.....masih awal tp dah alahan teruk..siang asyik tdooooooooooo.....;)




Testimoni Minyak Ikat Kasih 2

Maajun Abe Gagoh ini, bukan sekadar untuk kekuatan batin sahaja, ianya sebagai anti oksida yang boleh mengurangkan ketagihan merokok….. setelah saya gunakan jamu ini, tabiat merokok saya semakin berkurangan…..dan sekarang ini saya telah stop merokok selama seminggu…..semasa pengambilan jamu ini, apabila saya merokok, kesedapan rokok (nikotin) tidak terasa lagiatau tawar…..Terima kasih jamu Abe gagoh…


Testimoni Minyak Ikat Kasih 3

Nak share testimoni Abe Gagoh.. (Hikhik suka sgt sbb customers hepi n berjaya) ~Syukur~

Sekali makan 'terpacak' dua hari... ƗƗɑƗƗɑ ƗƗɑƗƗɑ .. Mmg terbaeekkk laaa 'Abe Gagoh'.. Sblm niey mmg ✗ da selera nak bersama sbb terlalu penat keje.. Keinginan tue ada tapi sebab terlalu penat... Slps diperkenalkan Abe Gagoh ✗ menyesal mencuba... Mmg terbaeeeeeek la! Now wife dia panggil hubby nya... 'Abe Gagoh'. 'Abe Gagoh'... Kembali ceria family niey....... Ameen (;

Testimoni Minyak Ikat Kasih 4

hubby saya da try Jamu AG( Abe Gagoh) dan MIK (Minyak Ikat Kasih)...alhamdulilah mmg bagus.....kena try dulu baru leh tau sbb lelaki ni ego sikit....tamo citer lebih2....tapi kalo pendapat Hubby n anak sedara lelaki saya....mereka kata mmg superp lorhhh.....hihi...malu nak citer lebih2.... 



Testimoni Minyak Ikat Kasih 5

Assalammualaikum sis hani.Baru2 ni saya ada beli minyak ikat kasih daripada hj hasri di wisma yakin. Actually I beli utk husband I ingat nak suh dia urut bagi bebed dia panjang. Setiap pagi husband I ni pemalas. Dia guna lepas mandi tak urut pon. Just sapu je. Lepas tu malam pakai masa lepas mandi balik kerja. Perubahan yang saya nampak bebed abang mcm bertambah halus n mulus. Ada satu mlm jemaat tu…nak ehem2 letak minyak kat bebed suami. Nak tahu sis……saya ni kekeringan dan ketandusan. Selalu sakit ketika ehem2. Bila suami letak minyak ikat kaseh tu.. masa ehem2 saya sikit pon tak rasa sakit. Rasa ok jer…very lembut n selesa. Baru2 ni sis….saya masukkan kekal dara…banyak kerak2 keputihan keluar. Disbbkan saya ni selalu kesakitan nak ehem2 jadi macam fobia sangat2. Saya gunakan susuk kekal dara n minyak ikat kaseh…sekarang sis masalah saya settlesemua. Suami saya cakap pakai minyak ikat kaseh tu bebed dia rasawarm2 jer…..betol ke sis…


PANTANG LARANG KETIKA MENGAMBIL JAMU SUSUK 
DARA



BERMINAT??? NAK TAHU LEBIH???
MARI HUBUNGI NOMBOR DI BAWAH INI
****HARGA HANYA BOLEH DIRUNDING DI KEDAI NISA HERBS DAN HARGA YANG TERTERA TIDAK TERMASUK POSTAGE
CIK NOOR ATIKAH MD YUSOF - 019-2186291
ATAU
EN MOHD HAFIZ MD YUSOF - 017-353 5930



No comments:

Post a Comment